Oferta regeneracji oraz sprzedaży zaworów zregenerowanych


OPEL EGR
ASTRA, SIGNUM, FRONTERA B, OMEGA B, VECTRA C, ZAFIRA, (2,0 2,2 DTI DTH) 2002r - 2005r.

Regeneracja zaworu 
250 zł
Zawór po regeneracji, dostępny natychmiast
490 zł

Wymiana zaworu w naszym warsztacie, diagnostyka, czyszczenie kolektora ssącego i klap zawirowań
200 zł

SAAB EGR
SAAB 9-3 i 9-5 2,2 TiD

Regeneracja zaworu
250 zł
Zawór po regeneracji, dostępny natychmiast
490 zł

Wymiana zaworu w naszym warsztacie, diagnostyka, czyszczenie kolektora ssącego i klap zawirowań
200 zł

MERCEDES EGR
A B C E G CLK M R S KLASA, VITO,VIANO,SPRINTER,oraz CHRYSLER i JEEP CRD

Regeneracja zaworu 1,7 - 2,2 CDI klasa A B C E
250 zł
Zawór po regeneracji, dostępny natychmiast
350 zł

Regeneracja zaworu 2,2 - 3,0 CDI Sprinter
250 zł
Zawór po regeneracji, dostępny natychmiast
350 zł

Regeneracja zaworu 3,0 - 3,2 CDI osobowe
250 zł
Zawór po regeneracji, dostępny natychmiast
350 zł

Regeneracja zaworu 2,7 CDI Sprinter om 612
450 zł
Zawór po regeneracji, dostępny natychmiast
700 zł

Regeneracja zaworu 4,0 CDI
450 zł
Zawór po regeneracji, dostępny natychmiast
990 zł

Regeneracja zaworu 4,2 CDI
400 zł
Zawór po regeneracji, dostępny natychmiast, 420 CDI
700 zł

Wymiana zaworu w naszym warsztacie, diagnostyka
150 zł

FORD MONDEO MK3 EGR

Regeneracja zaworu
600 zł
Wymiana zaworu w naszym warsztacie, diagnostyka
150 zł

JAGUAR EGR
X-Type 2,0 TDCI, 2,2TDCI (2004r - 2007r)

Regeneracja zaworu
490 zł
Wymiana zaworu w naszym warsztacie, diagnostyka
150 zł

CHRYSLER EGR

Regeneracja zaworu
300 zł
Wymiana zaworu w naszym warsztacie, diagnostyka
150 zł

JEEP CRD

Regeneracja zaworu
300 zł
Wymiana zaworu w naszym warsztacie, diagnostyka
150 zł

SILNIK HDI TDCI EGR
MARKI, PEUGEOT, FORD, CITROEN, VOLVO

Regeneracja zaworu 2,0 hdi Tdci
250 zł
Wymiana zaworu w naszym warsztacie, diagnostyka
200 zł

Skupujemy uszkodzone zawory EGR


Kontakt

+48 605-051-361

+48 607-598-674


W przypadku problemu z identyfikacją zaworu lub zaworu z pojazdu nie wymienionego w naszej ofercie prosimy o kontakt telefoniczny.


Demontaż zaworu EGR:
  • Zlokalizaować zawór w komorze silnika
  • Odłączyć przewód plusowy akumulatora
  • Oznaczyć i rozłączyć przewody dolotowe, wąż próżniowy i pozostałe przewody podłączone do zaworu EGR
  • Odkręcić śruby mocujące zawór do silnika samochodu
  • Wyjąć zawór z samochodu

Sposób demontażu może różnić się od wskazanego w zależności od rodzaju zaworu oraz silnika.